Prospective mathematics teachers’ self-referential metaphors as indicators of the emerging professional identity
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Portaankorva-Koivisto, Päivi; Grevholm, Barbro
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Portaankorva-Koivisto Päivi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.31129/LUMAT.7.2.343
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja