undefined

Prospective mathematics teachers’ self-referential metaphors as indicators of the emerging professional identity

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Portaankorva-Koivisto, Päivi; Grevholm, Barbro

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Portaankorva-Koivisto Päivi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal

LUMAT

Moderpublikationens namn

LUMAT

Volym

7

Nummer

2

Sidor

97-109

Publikationsforum

75412

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.31129/LUMAT.7.2.343

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja