Mathematical Learning and its Difficulties: The Case of Nordic Countries
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Pekka Räsänen; Espen Daland; Tone Dalvang; Arne Engström; Johan Korhonen; Jónína Vala Kristinsdóttir; Lena Lindenskov; Bent Lindhardt; Edda Oskarsdottir; Elin Reikerås; Ulf Träff
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Journal
International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom
Moderpublikationens namn
International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom
Förläggare
Sidor
107–126
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-319-97148-3_8
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja