Non-Affirmative Education Theory as a Foundation for Curriculum Research
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Michael Uljens
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Uljens Michael
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En dataartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
27
Sidor
77–87
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.18981/jscs.27.0_77
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja