It is a tool, but not a ‘must’: early childhood preservice teachers’ perceptions of ICT and its affordances
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Dong, Chuanmei; Mertala, Pekka
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Mertala Pekka-Oskari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Nummer
5
Sidor
540-555
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09575146.2019.1627293
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja