Rural Teachers and Local Curricula : Teaching Should not be a Bubble Disconnected from the Community
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Autti, Outi; Bæck, Unn-Doris K.
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Autti Outi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Sidor
71-86
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Socialgeografi och ekonomisk geografi; Sociologi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/00313831.2019.1659399
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja