undefined

Rural Teachers and Local Curricula : Teaching Should not be a Bubble Disconnected from the Community

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Autti, Outi; Bæck, Unn-Doris K.

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Sidor

71-86

Publikationsforum

66782

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Socialgeografi och ekonomisk geografi; Sociologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/00313831.2019.1659399

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja