undefined

Supervising teaching practice in vocational teacher education :teachers conceptions of themselves as supervisors : phenomenographic approach

Publiceringsår

2009

Upphovspersoner

Sirpa Perunka.

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Journal/Serie

Internationale Woche "Kreativität und Innovation" 24. bis 26. November 2009

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object]

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Okänd

Sampublikation med ett företag

Okänd

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja