Supervising teaching practice in vocational teacher education :teachers conceptions of themselves as supervisors : phenomenographic approach
Publiceringsår
2009
Upphovspersoner
Sirpa Perunka.
Organisationer och upphovspersoner
Oulun ammattikorkeakoulu
Perunka Sirpa
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Internationale Woche "Kreativität und Innovation" 24. bis 26. November 2009
Moderpublikationens namn
Internationale Woche "Kreativität und Innovation" 24. bis 26. November 2009
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object]
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Okänd
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja