undefined

Work Burnout and Engagement Profiles Among Teachers

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Salmela-Aro, Katariina; Hietajärvi, Lauri; Lonka, Kirsti

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Salmela-Aro Katariina

Lonka Kirsti

Hietajärvi Lauri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontiers in Psychology

Volym

10

Artikelnummer

2254

Publikationsforum

70493

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3389/fpsyg.2019.02254

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja