undefined

Re-Thinking Pedagogy for Online Learning - Experiences of Developing Teachers' Design Practice

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Marstio, Tuija

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

ICERI2019 Proceedings

Konferens

International Conference of Education, Research and Innovation

Förläggare

International Academy of Technology, Education and Development

Sidor

6410-6414

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Spanien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.21125/iceri.2019.1543

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja