Motivation to read in grades K–2: a cross-cultural perspective
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Orellana, P.; Jacques, L.; Korkeamäki, R.-L.; Tafa, E.; Gambrell, L.B.
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Korkeamäki Riitta-Liisa
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En översiktsartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A2 Översiktsartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Nummer
4
Sidor
423-440
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09669760.2019.1676201
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja