undefined

Motivation to read in grades K–2: a cross-cultural perspective

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Orellana, P.; Jacques, L.; Korkeamäki, R.-L.; Tafa, E.; Gambrell, L.B.

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Korkeamäki Riitta-Liisa

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En översiktsartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A2 Översiktsartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

4

Sidor

423-440

Publikationsforum

58388

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09669760.2019.1676201

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja