undefined

Emotional regulation in collaborative learning: when do higher education students activate group level regulation in the face of challenges?

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Järvenoja, Hanna; Näykki, Piia; Törmänen, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Järvenoja Hanna Orcid -palvelun logo

Näykki Piia Tuija Susanna

Törmänen Tiina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

44

Nummer

10

Sidor

1747-1757

Publikationsforum

67819

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/03075079.2019.1665318

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja