undefined

Classifying Teachers’ Self-reported Productivity, Stress and Indoor Environmental Quality Using Environmental Sensors

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Kallio, Johanna; Vildjiounaite, Elena; Kyllönen, Vesa; Ronkainen, Jussi; Koivusaari, Jani; Muuraiskangas, Salla; Räsänen, Pauli; Similä, Heidi; Vehmas, Kaisa

Organisationer och upphovspersoner

Teknologiska forskningscentralen VTT Ab

Vildjiounaite Elena

Similä Heidi Orcid -palvelun logo

Koivusaari Jani

Kallio Johanna Orcid -palvelun logo

Ronkainen Jussi

Vehmas Kaisa Orcid -palvelun logo

Räsänen Pauli

Muuraiskangas Salla Orcid -palvelun logo

Kyllönen Vesa

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Chatzigiannakis, Ioannis; De Ruyter, Boris; Mavrommati, Irene

Förläggare

Springer

Volym

11912

Sidor

27-40

Publikationsforum

62555

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

El-, automations- och telekommunikationsteknik, elektronik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-030-34255-5_3

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja