Classifying Teachers’ Self-reported Productivity, Stress and Indoor Environmental Quality Using Environmental Sensors
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Kallio, Johanna; Vildjiounaite, Elena; Kyllönen, Vesa; Ronkainen, Jussi; Koivusaari, Jani; Muuraiskangas, Salla; Räsänen, Pauli; Similä, Heidi; Vehmas, Kaisa
Organisationer och upphovspersoner
Teknologiska forskningscentralen VTT Ab
Vildjiounaite Elena
Koivusaari Jani
Ronkainen Jussi
Räsänen Pauli
Kyllönen Vesa
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Ambient Intelligence - 15th European Conference, AmI 2019, Proceedings
Moderpublikationens redaktörer
Chatzigiannakis, Ioannis; De Ruyter, Boris; Mavrommati, Irene
Förläggare
Volym
11912
Sidor
27-40
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
El-, automations- och telekommunikationsteknik, elektronik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-030-34255-5_3
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja