undefined

Do older teachers benefit more from workday break recovery than younger ones?

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Kinnunen, Ulla;de Bloom, Jessica;Virtanen, Anniina

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Virtanen Anniina

de Bloom Jessica

Kinnunen Ulla

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

4

Nummer

1

Artikelnummer

7

Publikationsforum

83993

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.16993/sjwop.87

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja