Understanding User Attitudes to Augmenting Face-to-Face Interactions with Digital and Social Media
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
McGookin, David; Kytö, Mikko
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Proceedings of the 15th International Conference on Mobile and Ubiquitous Multimedia
Förläggare
Sidor
285-296
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Medie- och kommunikationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1145/3012709.3012731
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja