Chapter I.Introduction: Toward Seamless Multi-Channel Services
Publiceringsår
2005
Upphovspersoner
Hara, Veikko; Mikkonen, Karri; Saarinen, T.; Tinnilä, M.; Vesa, Jarkko
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Managing Business in a Multi-Channel World.Success Factors for E-Business
Förläggare
IDEA GROUP PUBLISHING
Sidor
1-16
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Matematik; Statistik; Data- och informationsvetenskap; Företagsekonomi
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja