Social exchange theory as a lens in understanding influence and value creation in buyer-supplier relationships
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Aminoff, Anna; Tanskanen, Kari
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
International Purchasing and Supply Education and Research Association (IPSERA)
Sidor
14-28
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Företagsekonomi; Psykologi; Statsvetenskap; Övriga samhällsvetenskaper
Nyckelord
[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja