A Multi-National Study of Reading and Tracing Skills in Novice Programmers
Publiceringsår
2004
Upphovspersoner
Lister, Raymond; Adams, Elizabeth S.; Fitzgerald, Sue; Fone, William; Hamer, John; Lindholm, Morten; McCartney, Robert; Moström, Jan Erik; Sanders, Kate; Seppälä, Otto; Simon, Beth; Thomas, Lynda
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1145/1044550.1041673
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja