Making Service Logic Explicit Findings from Business-to-Business Case Study
Publiceringsår
2010
Upphovspersoner
Töhönen, Harri; Heiskala, Mikko; Hannula, Esko
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
2010 International Conference on Service Sciences, Hanzhou/China, 13-14.5.2010
Förläggare
IEEE
Artikelnummer
5494345
Sidor
61-65
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Företagsekonomi; Juridik; Psykologi; Sociologi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1109/ICSS.2010.35
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja