Service innovation as an experience: Differences between employee and customer narratives.
Publiceringsår
2010
Upphovspersoner
Helkkula, Anu; Toivonen, Marja; Holopainen, Mari; Autio, Minna
Organisationer och upphovspersoner
Aalto-universitetet
Holopainen Mari
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
XVIIII. International RESER Conference, September 30th-October 2st 2010, Gothenburg, Sweden
Förläggare
University of Gothenburg
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Företagsekonomi; Psykologi; Statsvetenskap; Övriga samhällsvetenskaper
Nyckelord
[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja