Business model view to service mass customization
Publiceringsår
2009
Upphovspersoner
Heiskala, Mikko; Paloheimo, Kaija-Stiina; Sievänen, Matti; Siirilä, Teppo; Tiihonen, Juha
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
World Conference on Mass Customization & Personalization, Helsinki, Finland, 4-8 October, 2009
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Företagsekonomi; Juridik; Psykologi; Statsvetenskap; Sociologi
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja