The Effect of Gamification on Students with Different Achievement Goal Orientations
Publiceringsår
2014
Upphovspersoner
Hakulinen, Lasse; Auvinen, Tapio
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Learning and Teaching in Computing and Engineering (LaTiCE), Kuching, Malaysia, April 11-13, 2014
Sidor
9-16
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1109/LaTiCE.2014.10
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja