undefined

‘Being stuck’:Analyzing text-planning activities in digitally rich upper secondary school classrooms

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Juvonen, Riitta; Tanner, Marie; Olin-Scheller , Christina; Tainio, Liisa; Slotte, Anna

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Slotte Anna

Tainio Liisa

Juvonen Riitta

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

21

Sidor

196-213

Publikationsforum

75405

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.lcsi.2019.03.006

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja