Relations between students' perceived levels of self-regulation and their corresponding learning behavior and outcomes in a virtual experiment environment
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Verstege, Sjors; Pijeira-Díaz, Héctor J.; Noroozi, Omid; Biemans, Harm; Diederen, Julia
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Pijeira Díaz Héctor Javier
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Sidor
325-334
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.chb.2019.02.020
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja