Assessment in Dalcroze Pedagogy
Publiceringsår
2019
Upphovspersoner
Eisenreich, Cassandra; Juntunen, Marja-Leena
Organisationer och upphovspersoner
Konstuniversitetet
Juntunen Marja-Leena
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
The Oxford Handbook of Assessment Policy and Practice in Music Education, Volume 2
Förläggare
Sidor
561–590
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Teater, dans, musik, övrig scenkonst
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1093/oxfordhb/9780190248130.013.61
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja