undefined

Assessment in Dalcroze Pedagogy

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Eisenreich, Cassandra; Juntunen, Marja-Leena

Organisationer och upphovspersoner

Konstuniversitetet

Juntunen Marja-Leena

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Sidor

561–590

Publikationsforum

5774

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Teater, dans, musik, övrig scenkonst

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1093/oxfordhb/9780190248130.013.61

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja