undefined

How do teachers perceive environmental responsibility?

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Aarnio-Linnanvuori, Essi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Aarnio-Linnanvuori Essi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Environmental Education Research

Volym

25

Nummer

1

Sidor

46-61

Publikationsforum

55345

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Miljövetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13504622.2018.1506910

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja