undefined

Young learners' mathematics-related affect:A commentary on concepts, methods, and developmental trends

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Hannula, Markku S.

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Hannula Markku S.

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Educational Studies in Mathematics

Volym

100

Nummer

3

Sidor

309-316

Publikationsforum

55083

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s10649-018-9865-9

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja