Teachers as Educational Innovators in Inquiry-Based Science Teaching and Learning
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Loukomies, Anni; Juuti, Kalle; Lavonen, Jari
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning
Moderpublikationens redaktörer
Tsivitanidou, Olia E.; Gray, Peter; Rybska, Eliza; Louca, Loucas; Constantinou, Costas P.
Förläggare
Volym
5
Sidor
185-201
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-319-91406-0_10
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja