Educators' engagement with children with autism spectrum disorder in a learning environment with multiple technologies in Finland and China
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Kärnä, Eija; Dindar, Katja; Hu, Xiaoyi
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
[Published online: 17 Aug 2018]
Sidor
1-15
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Medie- och kommunikationsvetenskap
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/10494820.2018.1512002
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja