undefined

Educators' engagement with children with autism spectrum disorder in a learning environment with multiple technologies in Finland and China

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Kärnä, Eija; Dindar, Katja; Hu, Xiaoyi

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Kärnä Eija

Dindar Katja

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

[Published online: 17 Aug 2018]

Sidor

1-15

Publikationsforum

57968

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Medie- och kommunikationsvetenskap

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/10494820.2018.1512002

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja