4C/ID in the context of instructional design and the learning sciences

4C/ID in the context of instructional design and the learning sciences

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Van Merriënboer, Jeroen J.G.; Kirschner, Paul A.

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Kirschner Paul Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Routledge

Sidor

169-179

Publikationsforum

5876

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.4324/9781315617572-17

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

4C/ID in the context of instructional design and the learning sciences - Forskning.fi