undefined

How creativity, autonomy and visual reasoning contribute to cognitive learning in a STEAM hands-on inquiry-based math module

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Thuneberg, H. M.; Salmi, H. S.; Bogner, F. X.

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Thuneberg H. M.

Salmi H. S.

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Thinking Skills and Creativity

Volym

29

Sidor

153-160

Publikationsforum

68421

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY NC ND

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.tsc.2018.07.003

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja