undefined

'I–from dreams to reality':A Case Study of Developing Youngsters' Self-Efficacy and Social Skills through an Arts Educational Project in Schools

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Ruokonen, Inkeri

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Ruokonen Inkeri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

37

Nummer

3

Sidor

480-492

Publikationsforum

58251

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1111/jade.12138

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja