undefined

Examining indicators for effective studying:The interplay between student integration, psychological flexibility and self-regulation in learning

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Asikainen, Henna

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Asikainen Henna

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Psychology, Society & Education

Volym

10

Nummer

2

Sidor

225-237

Publikationsforum

82935

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Spanien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.25115/psye.v10i2.1873

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja