A framework for informing consumers on the ecological impact of products at point of sale
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Schaeffer, Satu Elisa; Garza, Sara Elena; Espinosa, Juan Carlos; Urbina, Sandra Cecilia; Nurmi, Petteri; Cruz-Reyes, Laura
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Nurmi Petteri
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
37
Nummer
6
Sidor
607-621
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/0144929X.2018.1470254
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja