undefined

The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Asikainen, Henna; Hailikari, Telle; Mattsson, Markus

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Asikainen Henna

Mattsson Markus

Hailikari Telle

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

42

Nummer

4

Sidor

439-453

Publikationsforum

60472

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/0309877X.2017.1281889

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja