Becoming (a) public:What the concept of public reveals about a programmatic public pedagogy at the university
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Ripatti-Torniainen, Leena
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Ripatti-Torniainen Leena
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
75
Nummer
6
Sidor
1015-1029
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Medie- och kommunikationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/s10734-017-0182-5
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja