undefined

Developmental outcomes of children in classes for special educational needs:Results from a longitudinal study

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Törmänen, Minna; Roebers, Claudia M.

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Törmänen Minna

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

18

Nummer

2

Sidor

83-93

Publikationsforum

61563

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1111/1471-3802.12395

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja