A Pedagogical Review of Programming Education Research: What Have We Learned
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Xia, Belle Selene
Organisationer och upphovspersoner
Aalto-universitetet
Xia Belle Selene
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Volym
7
Nummer
1
Sidor
33-42
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.4018/IJOPCD.2017010103
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja