undefined

A Pedagogical Review of Programming Education Research: What Have We Learned

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Xia, Belle Selene

Organisationer och upphovspersoner

Aalto-universitetet

Xia Belle Selene

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

IGI GLOBAL

Volym

7

Nummer

1

Sidor

33-42

Publikationsforum

70766

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.4018/IJOPCD.2017010103

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja