undefined

An In-Depth Analysis of Learning Goals in Higher Education: Evidence from the Programming Education

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Xia, Belle Selene

Organisationer och upphovspersoner

Aalto-universitetet

Xia Belle Selene

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

10

Nummer

2

Sidor

25-34

Publikationsforum

70985

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.5204/jld.v10i2.287

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja