Improving GRADE evidence tables part 3:detailed guidance for explanatory footnotes supports creating and understanding GRADE certainty in the evidence judgments
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Santesso, Nancy; Carrasco-Labra, Alonso; Langendam, Miranda; Brignardello-Petersen, Romina; Mustafa, Reem A.; Heus, Pauline; Lasserson, Toby; Opiyo, Newton; Kunnamo, Ilkka; Sinclair, David; Garner, Paul; Treweek, Shaun; Tovey, David; Akl, Elie A.; Tugwell, Peter; Brozek, Jan L.; Guyatt, Gordon; Schunemann, Holger J.
Visa merOrganisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Kunnamo Ilkka
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Volym
74
Sidor
28-39
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Hälsovetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.jclinepi.2015.12.006
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja