Implications of Overlapping Difficulties in Mathematics and Reading on Self-Concept and Academic Achievement
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Holopainen, Leena; Taipale, Airi; Savolainen, Hannu
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
64
Nummer
1
Sidor
88-103
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/1034912X.2016.1181257
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja