Prendre la parole en L2:Regard sur la compétence d’interaction en classe de langue
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Berger, Evelyne
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Berger Evelyne
Publikationstyp
Publikationsform
Separat verk
Målgrupp
Vetenskaplig
Kollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderad
UKM:s publikationstyp
C1 Separat utgivet vetenskapligt verkPublikationskanalens uppgifter
Journal
Linguistic Insights
Moderpublikationens namn
Förläggare
Peter Lang
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Språkvetenskaper
Publiceringsland
Tyskland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
franska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3726/978-3-0351-0935-1
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja