undefined

Prendre la parole en L2:Regard sur la compétence d’interaction en classe de langue

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Berger, Evelyne

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Berger Evelyne

Publikationstyp

Publikationsform

Separat verk

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

C1 Separat utgivet vetenskapligt verk

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Linguistic Insights

Moderpublikationens namn

Linguistic Insights

Förläggare

Peter Lang

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Språkvetenskaper

Publiceringsland

Tyskland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

franska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3726/978-3-0351-0935-1

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja