undefined

Theorizing Educational Leadership Studies, Curriculum, and Didaktik: NonAffirmative Education Theory in Bridging Disparate Fields

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Rose M. Ylimaki; Michael Uljens

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Uljens Michael

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En dataartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

16

Nummer

2

Sidor

175–227

Publikationsforum

62535

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/15700763.2017.1298809

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja