Theorizing Educational Leadership Studies, Curriculum, and Didaktik: NonAffirmative Education Theory in Bridging Disparate Fields
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Rose M. Ylimaki; Michael Uljens
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Uljens Michael
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En dataartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Volym
16
Nummer
2
Sidor
175–227
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/15700763.2017.1298809
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja