Non-Affirmative Theory of Education as a Foundation for Curriculum Studies, Didaktik and Educational Leadership
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Michael Uljens; Rose M. Ylimaki
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Uljens Michael
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Sidor
3–145
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-319-58650-2_1
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja