undefined

Non-Affirmative Theory of Education as a Foundation for Curriculum Studies, Didaktik and Educational Leadership

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Michael Uljens; Rose M. Ylimaki

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Uljens Michael

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-319-58650-2_1

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja