undefined

The teacher’s role in supporting two-way language learning in classroom tandem

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Michaela Pörn; Katri Hansell

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Hansell Katri Orcid -palvelun logo

Pörn Michaela

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En dataartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

23

Nummer

5

Sidor

534-549

Publikationsforum

58265

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13670050.2017.1379946

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja