Teacher support of student engagement in early childhood: Embracing ambivalence through playworlds:Embracing ambivalence through playworlds
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Ferholt, Beth ; Rainio, Anna Pauliina
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Rainio Anna Pauliina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Early years : an international journal of research and development
Volym
36
Nummer
4
Sidor
413-425
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09575146.2016.1141395
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja