undefined

Teacher support of student engagement in early childhood: Embracing ambivalence through playworlds:Embracing ambivalence through playworlds

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Ferholt, Beth ; Rainio, Anna Pauliina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Rainio Anna Pauliina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

36

Nummer

4

Sidor

413-425

Publikationsforum

54920

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09575146.2016.1141395

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja