undefined

Students’ engaging school experiences: A precondition for functional inclusive practice

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Palmgren, Marina Helena; Pyhältö, Kirsi; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Pyhältö Kirsi

Palmgren Marina Helena

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

13

Nummer

1

Sidor

26-49

Publikationsforum

70816

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

Muu lisenssi

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja