undefined

Leading the teacher team – balancing between formal and informal power in program leadership

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Högfeldt, Anna-Karin; Malmi, Lauri; Kinnunen, Päivi; Jerbrant, Anna; Strömberg, Emma; Berglund, Anders; Villadsen, Jørgen

Organisationer och upphovspersoner

Aalto-universitetet

Malmi Lauri Orcid -palvelun logo

Kinnunen Päivi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

TAYLOR & FRANCIS

Volym

2017

Sidor

1-17

Publikationsforum

68169

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13583883.2017.1384052

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja