Parallel Journeys: Creating and Conceptualising Learning in Language Counselling
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Bradley, Fergal James; Karlsson, Leena Katariina
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
D1 Artikel i en facktidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
1
Nummer
1
Artikelnummer
7
Sidor
94-113
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Språkvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Japan
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja