undefined

Parallel Journeys: Creating and Conceptualising Learning in Language Counselling

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Bradley, Fergal James; Karlsson, Leena Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Bradley Fergal James

Karlsson Leena Katariina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Facklig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

D1 Artikel i en facktidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

The Learner Development Journal

Volym

1

Nummer

1

Artikelnummer

7

Sidor

94-113

Publikationsforum

86991

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Japan

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja