The context-specific conceptions of learning in case-based accounting assignments, students’ characteristics and performance
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Moilanen, Sinikka
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Lepistö Soili Sinikka
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Nummer
3
Sidor
191-212
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/09639284.2016.1274915
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja