undefined

The context-specific conceptions of learning in case-based accounting assignments, students’ characteristics and performance

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Moilanen, Sinikka

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Lepistö Soili Sinikka

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

3

Sidor

191-212

Publikationsforum

50047

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Företagsekonomi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09639284.2016.1274915

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja