undefined

Data mining in educational technology classroom research: Can it make a contribution?

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Angeli, Charoula; Howard,Sarah K.; Ma, Jun; Yang, Jie; Kirschner, Paul A.

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Kirschner Paul Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

113

Nummer

October

Sidor

226-242

Publikationsforum

53955

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.compedu.2017.05.021

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja