Data mining in educational technology classroom research: Can it make a contribution?
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Angeli, Charoula; Howard,Sarah K.; Ma, Jun; Yang, Jie; Kirschner, Paul A.
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Volym
113
Nummer
October
Sidor
226-242
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.compedu.2017.05.021
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja