Developing an Analyzing Tool for Dynamic Mathematics-Related Student Interaction Regarding Affect, Cognition and Participation
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Tuohilampi, Laura
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Tuohilampi Laura
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Moderpublikationens redaktörer
Andrà, Chiara; Brunetto, Domenico; Levenson, Esther; Liljedahl, Peter
Förläggare
Sidor
207-215
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-319-49232-2_20
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja