undefined

Developing an Analyzing Tool for Dynamic Mathematics-Related Student Interaction Regarding Affect, Cognition and Participation

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Tuohilampi, Laura

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Tuohilampi Laura

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Andrà, Chiara; Brunetto, Domenico; Levenson, Esther; Liljedahl, Peter

Förläggare

Springer

Sidor

207-215

Publikationsforum

5952

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-319-49232-2_20

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja